Moj račun
Košarica (0)
Dostava: Besplatna
Sveukupno: 0,00 €
Pregled košarice
Početna Priče Kako se nanosi make-up s obzirom na oblik tvog lica

Make-up

Kako se nanosi make-up s obzirom na oblik tvog lica

Sve priče
26.05.2020.

S više-manje svakim beauty proizvodom danas dolazi set uputstava kako ga koristiti, gdje ga nanijeti i što ne raditi. To zna biti korisno, ali moje mišljenje da šminka nikako ne bi trebala biti povezivana s nekim konkretnim pravilima. Šminka je igra – nanosi ju prstima, koristi crveni ruž kao rumenilo i kombiniraj nespojivo (dok god to nije opasno za tvoje zdravlje!)

Nedavno mi je, kao tipičnoj milenijalki i pratiteljici trendova, za oko zapeo aktualni “manje je više za bolji efekt” trend, te sam se sve više počela pitati trebaju li mi svi ovi proizvodi koje koristim (saznala sam da mi zapravo trebaju samo 3 proizvoda za njegu lica) koristim li ih na dobar način, pristaju li na moj tip lica te kako da na najbolje istaknem sve kvalitete koje imam. Napravila sam malo istraživanje s kako najefektnije nanijeti bronzer, highlighter i rumenilo s obzirom na oblike lica koji postoje. Evo što sam naučila:

Ovalni tip

Ovaj oblik lica ima najbolji balans, pa je zapravo nanošenje šminke na njega poprilično standardno. Ono što se za ovaj tip lica preporučuje je:

  • Bronzer nanosi širom četkicom počevši od područja sljepoočnica prema centru lica
  • Istom četkicom počevši od sljepoočnica nanesi rumenilo do jagodica za prirodan i rumen izgled
  • Highlighter četkicom namijenjenom za njega (ovdje možeš vidjeti koja je četkica za koji proizvod) nanesi manju količinu na visoke točke lica – jagodice, ispod luka obrve, duž nosa, bradu i iznad sredine gornje usnice

Duguljasti tip

Na duguljastim licima proizvodi se trebaju koristiti da skrenu pažnju s duljine na širinu na način da se stvori efekt proširenja strukture kostiju lica. Ono što možeš napraviti:

  • Rumenilo nanesi na jagodice obraza, blendajući prema nazad i tako vizualno dodaj širinu licu
  • Bronzer nanesi na vrh čela te prati liniju kose sve do sljepoočnica, lagano blendajući sve do vilice. Dodaj malo i na gornji dio nosa!
  • Highlighter možeš staviti na visoke točke lica (jagodice, ispod luka obrve, duž nosa, iznad sredine gornje usnice) izbjegavajući čelo i bradu jer ćeš tako dodati licu na težini

Oblik srca

Srcoliko lice je jako lako izbalansirati nanošenjem bronzera na čelo, kreirajući pritom preplanuo izgled. Još neki dobri trikovi su:

  • Highlighter na gornji dio nosa, visoke točke obraza, ispod luka obrva, duž vilice, poviše sredine gornje usne i bradu
  • Bronzer na vrh čela blendajući ga lagano u smjeru sljepoočnica te manji sloj ispod jagodica obraza
  • Rumenilo na udaljenost 1 - 2 prsta od nosa. Lagano povuci liniju od vrha jagodica u smjeru ušiju blendajući prema dolje da za najbolji efekt.

Okrugli oblik

Ovaj oblik lica najčešće imaju osobe s baby-face izgledom, te će najdulje zadržati mladolik izgled. Ovako možeš istaknuti njegove kvalitete:

  • Na vrh nosa, centar čela, jagodice, iznad sredine gornje usne, ispod luka obrve i na bradu nanesi highlighter
  • Konturiraj i nanesi bronzer na cijeli vanjski parametar lica i ispod jagodica
  • Rumenilo možeš nanijeti na udaljenost 1-2 prsta od nosa. Lagano povuci liniju od vrha jagodica u smjeru ušiju blendajući prema dolje. Ovako ćeš smanjiti okrugli izgled lica i dati mu drugačiju definiciju

Kockasti oblik

Za ovaj oblik lica je ključno nanositi konture, i to na pravilan način. Na taj način možeš licu dati mekši izgled. Ovo ti savjetujem:

  • Nanesi konture na područje oko sljepoočnica i na vilicu. Kad budeš konturirala vilicu, potrudi se koristiti čupavu četkicu i poteza prema gore za što prirodniji izgled
  • Nakon toga, rumenilo nanesi na obraze, a bronzer lagano u udubine obraza
  • Highlighter nanesi u obliku slova C oko visokih točaka lica

- Patricia

Komentari
Tvoje mišljenje nam je važno.

Tvoj email neće biti objavljen i koristit će se samo u svrhu odgovaranja na vaš komentar.
Nema komentara. Budi prvi/-a!
Budimo u kontaktu!
Prijavi se na newsletter i ostvari popust od 15% prilikom prve kupnje.