Oni su glasni, zabavni i inovativni. Fokusiraju se na želje i potrebe korisnika te izbacuju odgovarajuće proizvode i inovacije brzinom munje. Indie brendovi su nova sila u svijetu ljepote, rezervirana za kul ekipu. Ovdje nije riječ o kozmetičkim proizvodima koji se već generacijama koriste u vašoj obitelji i uz koje ste odrasli, već o novim i odvažnim imenima iza kojih ne stoje velike korporacije ni multimilijunska ulaganja.
Za Smashbox, Too Faced, Drunk Elephant, Anastasia Beverly Hills, NYX i Rodin sigurno ste već čuli, a oni su samo šlag na neodoljivoj torti indie brendova koji, prema novijim izvještajima, hrabro preuzimaju dobit kozmetičkih divova.
Iz Koreje stižu najluđi proizvodi
Teško je osporiti utjecaj koji azijsko tržište, opsjednuto potragom za proizvodima koji će pružiti vječnu mladost, ima na indie scenu. S te strane svijeta stižu fantastične nezavisne beauty tvrtke koje se za pažnju potrošača natječu vrhunskom tehnologijom, neobičnim nazivima, inovativnim teksturama i dosad neviđenim ambalažama. Tony Molly, Too Cool For School i Dr. Jart +, samo su neki od popularnih brendova koji doslovce lete s polica.
Budućnost je stigla - beauty brend može pokrenuti svatko!
Premda je svježe lice u svijetu kozmetike, Emily Weiss smatra se jednom od ključnih aktorica indie priče. Mlada Amerikanka, nakon posla u časopisu “Teen Vogue” pokrenula je beauty portal "Into The Gloss" koji je postigao velik uspjeh, a zatim je, osluškujući želje svojih čitateljica, stvorila pristupačan brend Glossier. Kad je nedavno u Londonu otvorila pop up shop, fanovi su satima stajali u redu kako bi se dočepali svoje hidratantne kreme u prepoznatljivoj ružičasto bijeloj tubici ili upotpunili svoju kozmetičku torbicu hvaljenim proizvodima za njegu obrva.

Vizažisti su došli na svoje
U vrijeme kad se gotovo svaka tinejdžerica, zahvaljujući YouTube tutorijalima, zna savršeno našminkati, iskonturirati lice i kompliciranim postupcima osjenčati oči, potrošačima postaju sve važniji savjeti stvarnih vizažista, a sve manje nepoznatih znanstvenika koji u laboratorijima stvaraju formule za već poznate beauty moćnike. Tu su svoje mjesto pod suncem našli vizažisti kao što su Charlotte Tilbury i Huda Kattan, ali i YouTube zvijezda Jeffree Star za čijim proizvodima luduju žene i muškarci.
Moć poznatih lica
U svijetu indie kozmetike svoje su mjesto pod suncem našla i neka slavna lica, koja gaje strast prema kozmetici, a koja putem svojih proizvoda šire poruke koje osobno smatraju važnima. Jessica Alba ponosi se svojim organskim brendom “Honest Beauty” za mame i bebe, Gwyneth Paltrow na granici je s “čarobiranjem” sa svojim brendom “Goop”, a Miranda Kerr puno ulaže u razvijanje brenda “Kora”.
Instagram i reality zvijezde također ubiru svoj dio kolača putem svijeta indie kozmetike, a sve ih je nadmašila mlada Kylie Jenner, koja je svojim brendom “Kylie Cosmetics” na scenu vratila mat ruževe za usne te postigla nezapamćen uspjeh. 2016. “Kylie Cosmetics” proglašen je najuspješnijim indie brendom, a prošle godine 23-ogodišnja Kylie zahvaljujući svojim kozmetičkim proizvodima postala je najmlađa milijarderka koja je s poslom startala od nule.